Umowa z forBET przedłużona!
forBET Zakłady Bukmacherskie nadal Sponsorem Głównym ŁKS-u Łódź! Trwająca od 2016 roku współpraca będzie kontynuowana także na przestrzeni sezonu 2020/21, kiedy to Rycerze Wiosny staną do zmagań zaplecza Ekstraklasy.
W sezonie 2020/2021 logotyp forBET-u pojawi się w centralnym miejscu trykotów meczowych Klubu oraz na Stadionie Miejskim w Łodzi, gdzie ŁKS rozgrywa mecze domowe. Fani 2 – krotnego mistrza Polski ponownie mogą liczyć na wyjątkowy bonus powitalny, dedykowane promocje, a także masę akcji skierowanych do najwierniejszych kibiców przy alei Unii. Bukmacher od początku był bardzo mocno zaangażowany w odbudowę Zespołu, który rozpoczął żmudny proces powrotu do Ekstraklasy od IV Ligi. Dzisiaj forBET oraz ŁKS Łódź niemal momentalnie są kojarzeni jako dobrze działający Partnerzy, co wpływa niezwykle korzystnie na budowanie wizerunku obydwu podmiotów w przestrzeni publicznej. Dlatego też obydwie strony zdecydowały się na wspólne działanie także na szczeblu zaplecza Ekstraklasy.
– Tak się akurat złożyło, że pierwszą umowę, jaką podpisałem w roli prezesa ŁKS-u była w 2016 roku właśnie ta z firmą forBET. Cztery sezony za nami. Teraz podpisaliśmy umowę na kolejny, z czego bardzo się cieszę – powiedział Tomasz Salski, prezes ŁKS-u Łódź i odniósł się do plotek, wedle których współpraca forBET z ŁKS-em rzekomo miała zostać przerwana. – Dogrywaliśmy szczegóły, które pojawiły się chociażby ze względu na to, że jesteśmy dziś w pierwszej lidze. Dogrywaliśmy zakres współpracy, a także m.in. to, co możemy zaproponować forBET-owi. Zajęło nam to trochę czasu, ale umowa i dalsza współpraca w żadnym momencie nie były zagrożone. Nie ukrywam, że mam satysfakcję, że w okresie, gdy rozgrywki zostały wstrzymane, ŁKS mógł zawsze liczyć na swojego sponsora. Warto więc współpracować na normalnych warunkach – dodał szef łódzkiego klubu.
– Przedłużenie współpracy z ŁKS-em było dla nas formalnością. Jesteśmy z Klubem od 2016 roku i od tego czasu na polu wspólnego działania notujemy masę sukcesów. Także dzisiaj jesteśmy pewni, że współpraca z Rycerzami Wiosny na zapleczu Ekstraklasy przyniesie obydwu stronom wiele korzyści. ŁKS to świetnie zarządzany Klub z potencjałem nie tylko i sportowym, ale i kibicowskim, co udowadnia postępująca rozbudowa Stadionu Miejskiego w Łodzi mającego docelowo mieścić nawet 18 000 kibiców. Ze swojej strony gwarantuję, że także w bieżącej kampanii ligowej na fanów Klubu czeka mnóstwo dedykowanych akcji promocyjnych oraz kibicowskich. Liczymy, że sezon 2020/21 będzie obfitować w masę sportowych emocji, które pozwolą ŁKS-owi na zasłużony powrót do Ekstraklasy – powiedział Paweł Majewski, dyrektor marketingu forBET.