Czas otworzyć nowy rozdział – spotkanie live z Tomaszem Salskim

Sezon 2021/22 był dla ełkaesiaków nieudany pod wieloma względami – sportowym, organizacyjnym czy wizerunkowym. Działacze Łódzkiego Klubu Sportowego po tygodniowej ciszy, od czasu zakończenia rozgrywek I Ligi, wystosowali komunikat do kibiców „Rycerzy Wiosny”, a także zapowiedziano m.in audycję na żywo z Tomaszem Salskim, większościowym właścicielem klubu, podczas której odpowie on na wszystkie pytania nurtujące sympatyków biało-czerwono-białych.

Pełna treść komunikatu poniżej:

„Sezon 2021/22 okazał się dla nas najtrudniejszym od III ligi. Siląc się na próbę jego podsumowania, nie możemy rozpocząć inaczej, jak od przeprosin. Każdy ze współtworzących ŁKS zdaje sobie sprawę z popełnionych błędów, łącznie z tym największym, jakim było zboczenie z drogi, którą wspólnie wytyczyliśmy jeszcze w czasach gry w niższych ligach.

Przeprosiny byłyby pustosłowiem, gdyby nie przyszły im w sukurs konkretne decyzje. W tej chwili zbliżamy się do finiszu rozmów, które pozwolą ukształtować nowy dział sportowy (na czele z dyrektorem sportowym i szkoleniowcem pierwszoligowego zespołu) oraz drużynę. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości, bo o tych najbardziej kluczowych decyzjach pragniemy poinformować już w trakcie najbliższej konferencji prasowej, która z jednej strony domknie ten nieudany dla nas rozdział, a z drugiej – będzie początkiem czegoś nowego.

Zdajemy sobie sprawę, jak często irytowała Was ostatnio cisza ze strony klubu, lecz właśnie w tych najbardziej newralgicznych momentach prowadziliśmy intensywne działania na rzecz naprawy sytuacji w spółce. Świadomi błędów, za które ŁKS i cała jego społeczność zapłaciła wizerunkowo, finansowo i sportowo, zrobimy wszystko, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości, o czym dokładnie opowiemy podczas konferencji z przedstawicielami mediów (1 czerwca, 14.30) oraz audycji na żywo z udziałem kibiców na kanale ŁKS TV (5 czerwca, 19.08). W ich trakcie postaramy się rozwiać każdą wątpliwość dot. klubu i odpowiedzieć na najbardziej nurtujące Was pytania.

W trakcie audycji oczywiście będziecie mogli zadać pytanie na żywo, natomiast na Wasze pytania czekamy do piątku 3 czerwca również pod adresem adres marketing@lkslodz.pl.”

Fot. ŁKS Łódź